onsdag 27. mars 2013

En ny gi bort :)

En liten ny gi bort fra meg til en av dere!
Kjøpte flere av disse smykkene fra ebay, så tenkte at en av dere skulle få et.


Keep calm and carry on står det på det (bilde viser begge sider)!

1 lodd for kommentar.
1 lodd for å følge bloggen.
1 lodd for link.

Husk og skriv antall lodd du tar (pluss et bonuslodd om man tipper riktig)


Solen skinner i dag, våren nærmer seg!

14. april er vinteren over i følge den gamle primstaven.
Hvordan været er denne dagen er avgjørende for været til sommeren, ifølge gammel tro...
Ekstra lodd til den som tipper nærmest på temperaturen hvor det er varmest denne dagen i Norge (må tippe senest dagen før).

Vinneren trekker jeg 1 mai :)


Men en trekkfugl vender tilbake! Om ikke annet så på trass ...

17 kommentarer:

  1. Søte smykker. :-)
    Trekker to lodd og krysser fingrene!
    God påske til deg og dine!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. så flotte og jeg vil være med med 2 lodd :-)

    god påske til deg!

    klem tone

    SvarSlett
  3. Hei- så søte disse var -
    Prøver lykken med 2 lodd..
    Nå bor jeg i Østfold - men jeg har trua på at det blir Nordvestlandet som får en varmeste dagen den 14 april - gjetter 15 grader på Sunndal/Tafjord..
    Klem fra Mari JOhanne

    SvarSlett
  4. Kjempefine.
    Tar 2 lykkelodd jeg :)

    God påske

    SvarSlett
  5. Så nydelige desse var:)eg vil gjerne være med og tar to lodd:)
    Ønsker deg og dine ei god påske!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Nydelig smykke:)
    Blir gjerne med på din gi bort og det blir 3 lodd på meg:)

    En riktig god påske til deg og dine:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  7. Så søte de var!
    To lodd på meg. Ønsker deg en flott påske :o)

    SvarSlett
  8. Hei, hei sann. ;)

    Jeg tror nok at jeg har brukt opp vinnerlykken min på en stund, men jeg blir gjerne med igjen. To lodd da jeg er følger og skriver kommentar.
    Håper at du har det bra og at du er bedre. Ha en strålende påske.
    Klem Eline.

    SvarSlett
  9. Så søte!
    Jeg prøver lykken med to lodd :-))

    Ha en fin påske og nyt fine påskedager :-)

    Varme klemmer

    SvarSlett
  10. Jeg tar full pott.
    Og skal jeg tippe vil jeg si Tafjorden med 16 grader - der er det alltid høye meldinger når det gjelder;)

    Fortsatt fine påskedager til deg,
    varm klem:)

    SvarSlett
  11. Så fint! trekker to lodd jeg ; ))

    God påske <3 hilsen Silje.

    SvarSlett
  12. Satser på vinnerloddet :-)

    SvarSlett
  13. Vil gjerne være med på trekningen. Krysser fingrene....

    SvarSlett
  14. Krysser fingrene og tar to lodd!

    Tror temperaturen vil bli +5 grader.

    Mvh Torunn Brandvold (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  15. Dette var nydelig! En fin blogg har du også, følger deg gjerne videre. Jeg trekker to lodd. :)

    SvarSlett
  16. Koselig at du vil være med på give awayen min:) Er med og tar 1 lodd her jeg:))

    SvarSlett