fredag 1. mars 2013

Favorittmøbler....

Mine to favorittmøbler hjemme har fått seg nye puter.
Puter har jeg dilla på....får ikke nok av puter selv om mann og barn lurer på hvor de skal sitte noen ganger..... :)

Natuzzi lenestolen vår med massasje er jeg veldig fornøyd med.
Veldig god og sitte i, tidløs er den også.



Ralph Lauren jeansputene har jeg hatt i mange år, den nye med verdenskartet kjøpte jeg på society6.




Verner Panton stolen har jeg også hatt mange år, skulle gjerne hatt flere....
Keep calm and focus puten kjøpte jeg også på society6, så mye kult der.
Men jeg regnet litt feil...så disse ble dyre da det ble moms og gebyr på de...
Må passe på at det man kjøper koster under 200 uten frakt så slipper man denne kostnaden!

Har du noen favorittmøbler?

Grip dagen og vri mest mulig ut av den.


5 kommentarer:

  1. Puter får man aldri nok av - samme sak her! :-)
    Fin dag til deg også!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Flotte puter!
    Og eg har fullstendig putedilla eg også, får aldri nok ;)
    Ha ei strålande fin vårhelg, stor klem :)

    SvarSlett
  3. Måtte innom Society6 jeg også og sjekke, var så mye fint der. Men jeg inngikk et litt "uheldig" kompromiss med mannen da vi kjøpte ny sofa i fjor sommer - jeg fikk velge sofa hvis jeg ikke fylte den med puter. Sånn i etterkant ser jeg at det var en dårlig idè;)

    Akkurat nå er det de nye spisestuestolene mine fra Nordal som er favoritten, de kom med posten i dag og jeg har hatt de bare noen timer men er frelst allerede:) Ønsker meg den Panton-stolen du har men det får bli til en annen gang:)

    Ha en god helg,
    og du; tusen takk for kommentaren på innlegget mitt i går, vit at den betydde mye for meg!
    God klem:)

    SvarSlett
  4. Så fine favorittmødbler du har:) De har jaggu mye fristende inne på society6!
    God helg til deg:)
    klem

    SvarSlett
  5. Så fine puter, likte virkelig godt den med kartet på. Har dille på puter eg og, har ikkje plass til alle, men vil allikevel ha fleire. Hehe.

    SvarSlett