søndag 24. mars 2013

Nydelig påskesol og en vinner er trukket!

Svigermor har laget slike fine drikkevotter til oss, perfekt når man sitter ute i påskesolen!
Nyter påsken her på hytten, mann og barn koser seg også i bakken....
Håper jeg får blitt med på det neste år...får se om kroppen blir bra nok og om operasjonen på armen ble vellykket...

Får gjøre det beste ut av det og nyte livet i solveggen :)
Små gleder er også store!

br />
Litt på overtid er vinneren trukket...
Grunnet sykdom og mye smerter i armen som jeg har operert ble det litt på overtid, har ikke orket før nå....

Vinneren av plakaten med øyenstikker er.....

Black feathers, håper du blir glad!

Kommer en ny gi bort i løpet av påsken, så følg med ;)


Bella koser seg i solen, håper du koser deg også!

8 kommentarer:

  1. Deilig å kunne kose seg i solen også.
    Ser herlig ut :)

    God påske!

    SvarSlett
  2. Heldig er den som vant.
    Nyt påskedagene.

    Klem

    SvarSlett
  3. Heisann - her har det jo skjedd ting.
    Deilig med påskeferie kan jeg tenke meg..
    Gratulere med tenåringen...:-)

    Alt overskudd har dessverre gått til jobben idet siste - i påska skal jeg derfor prioritere meg selv...
    og de 3 rundt meg..
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  4. Gratulerer til den heldige vinneren:)
    Og god påske til deg, her er det noen dager til før det er helt ferie. Vi gleder oss:)

    Fin ny uke til deg
    og god klem:)

    SvarSlett
  5. Kos deg i solveggen.
    God bedring med armen.

    Fin påske til deg!
    - AC

    SvarSlett
  6. Oj! Tuller du? Vant jeg?
    HURRA! Nå ble jeg kjempe glad. Den nydelige øyenstikker plakaten. :D Tusen, tusen takk. :) Det var kjempe gøy da.
    Håper armen din snart blir bedre. :)

    Ha en fantastisk kveld.

    Klem Eline

    SvarSlett
  7. Uff.. så kjedelig med armen din.. Riktig god bedring :) Håper du får en fin påske allikevel :)

    Mange klemmer fra Nina
    drømmevillaen.no

    SvarSlett
  8. Høres ut som dere får ne fin påske:) Nydelig liten hund du har:) Håper armen din snart er tipp topp igjen:)Fortsatt fin fin påske til dere:) Klem Mari

    SvarSlett