mandag 8. april 2013

Vårforberedelser :)

Mine vårforberedelser i år er litt nytt til utekjøkkenet!
Tenkte enten og male kafemøblene grå eller og pusse de ned og la de bare være gråaktig...


Ser ikke så kos ut nå som ingen ting er på plass på utekjøkkenet....men det kommer.

Dette er fra tidligere.


I år blir det nytt forheng (dusjforheng) som gjemmer rotet bak :)
Nye kjøkkenhåndklær og potter også.
Alt er kjøpt inn så da er det bare å vente på sol og sommer!


Denne potten venter på ny plante :)


Har tatt litt avleggere som nå står i disse kule lyspærene!


Da er det bare og nyte vårsolen og håpe på en flott vår og en varm, lang sommer!

11 kommentarer:

  1. Så deilig med sånn stor kjøkkenbenk ute!!
    Det skulle jeg også likt å ha!
    Ønsker deg en NydeligFlott uke
    og lykke til i Nib´s utfordring!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  2. Så fint utekjøkken dere har! Jeg skulle også gjerne hatt det.... Gleder meg til å se flere bilder av utekjøkkenet utover våren/sommeren. Satser på mange godværsdager utover...

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  3. Hei søte du.
    Håper at armen din begynner å bli bedre. Tusen takk for den skjønne plakaten. Jeg har ikke fått blogget den enda men det kommer. Jeg ville bare si ifra at jeg har fått den. Det var et kjærkomment lyspunkt i en utfordrene hverdag med tenåringer om dagen. Så tusen takk for et nydelig lyspunkt. ;)

    Klemmer Eline. ;)

    SvarSlett
  4. Nydelig utekjøkken, det kunne virkelig jeg og ønsket meg:) Heldig du:) Håper formen din er bedre og armen i tipp topp:) Ønsker deg en fin kveld♥ klem Mari

    SvarSlett
  5. Oi, ikke verst med eget utekjøkken:) Her blir det bare en eneste stor byggeplass ute i år, men inne kommer det fram mange friske vårfarger:)

    SvarSlett
  6. Hei, hei, dette ser ut til å bli kjempeflott :o) Koselige disse små lyspærene :o) Ha en herlig kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  7. Utrolig stilige de lysepærevasene! Veldig fin uteplass også, skal jammen bli deilig å kunne være litt mer ute. Masse lykke til i utfordringen

    SvarSlett
  8. Så flott uteplass:) <og de lyspærene likte eg godt:)
    Ønsker deg en finfin dag og god helg,klem Anette.

    SvarSlett
  9. Her var det mye fint. Det er så koselig med vårforberedelser. I år skal jeg være tidligere ute med plantingen, kanskje jeg til og med klarer å få plantet noe inne som kan planets ut når frosten har gitt seg :-)

    Ha en fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  10. Så herlige veranda bilder. Kjenner at jeg klør i fingrene etter å sette ut hagemøblene. Kanskje i helgen? Ser så flott ut med kjøkken ute, heldig er dere som har det. Vi har bare grill, men den brukes ofte her hos oss.

    Ha en flott fredag. ;)
    Klem Eline. ;)

    SvarSlett
  11. Så kjekk plass du har ! Drømmer også om eit utekjøkken, men enn så lenge får grillen og plattingen funke ;)
    Så mykje fint du hadde handla in, gler meg til å sjå det "på plass"

    God helg!
    Klem Birgit

    SvarSlett