søndag 5. mai 2013

Dilla på.....

Er det noe jeg har dilla på så er det vel puter og lykter!
Mann og barn lurer like mye på hva jeg skal med alle lyktene og putene hver gang jeg finner noe nytt :)


Hvor skal vi sitte spør de ofte om....
Er det så nøye da...må man ha så god plass...he,he :)

Så her er en ny lykt ute på hytten i Risør og nye puter inne på kjøkkenet.


Måtte le litt da det er min mann som har stylet denne gangen da han var på hyttetur uten meg denne helgen.
Prislappen var han ikke så nøye med å ta av... :)


Gleder meg til sol og sommer.


Feriekos på Risørferietun, det er idyll!


5 kommentarer:

  1. Så koselig når vi endelig kan pynte ute og puter og lykter er fint det:)skal selge huset nå og under visning så skal eg pynte ute og,veit ikkje korleis eg skal gjere det finest mulig,må vel handle noko nytt:)

    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Det er en herlig årstid vi går i møte :)
    Ekstra koslig når vi kan pynte både ute og inne.
    Risør er desidert det beste feriestedet om sommeren <3

    SvarSlett
  3. Gleder meg jeg også, og håper at meldingene slår til og at vi får fine dager til uka som kommer. Hadde vært kjekt å kunne innvie terrassen snart:)

    God ny uke til deg
    og klem:)

    SvarSlett
  4. gleder meg bare til å få pynte med puter og lykter ute.....veldig snart!

    flotte puter og den lykten var knallfin!

    klem tone

    SvarSlett
  5. Morro aa ta fram puter og lykter ja - dissa kara skjonner seg ikke paa slikt..
    Skull gjerne ha faatt sendt deg en mail / men mailen min fungerer ikke enno..
    Ble veldig glad naar jeg ser at jeg hadde flaks paa din give away..
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett