lørdag 11. mai 2013

Vårplanting!

I håp om ar det snart skal bli litt sommervarme ute så har jeg plantet litt....
Blir litt mere sommerfølelse av litt blomster, så får man bare satse på at varmen og solen snart kommer.


Den gamle vasken er jeg veldig glad i :)
Den bare måtte jeg ha da jeg så den, flere år siden jeg dro min mann med i blien for å hente den.
Så koselig med blomster i, min mann som lurte på hva jeg skulle med den....er også fornøyd med den.
Fortsatt står det mange planter som venter inne på å komme ut.




Er en blomst nær ved å visne,
den forfriskes kan igjen.
Og et hjerte som vil briste,
det kan trøstes av en venn.

5 kommentarer:

  1. Så fint og vårlig det ble! Mange fine potter du har da, og den vasken var knall flott!:)
    klem

    SvarSlett
  2. Håper det snart blir varmere og finere dager men godt vi kan plante ut litt forskjellige blomster så ser det så fint ut:)
    Fine vasken!
    Ønsker deg ein fine kveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselige bilder :)
    Maivarmen var så vidt innom en dag sist uke, men ellers er det jammen en grå vår så langt. Krysser fingrene for neste uke!
    Vi driver og planlegger hage og uteområde; så det blir spennende å se hvor langt vi kommer i år!
    Nyt resten av helga :)
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  4. Den vasken var du virkelig heldig å få tak i! Kjempefint å plante blomster i den:-) Nå er det bare å håpe på litt sol og varme framover... Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  5. Vilka HÄRLIGA sommarbilder du bjuder på:) din blogg är så mysig.

    Om du gillar inredning och mode kan du kolla in min blogg:)

    Ha en skön sommarvecka

    LOVE Maria från inredningsvis.se
    (sverige)

    SvarSlett