torsdag 20. juni 2013

Snart ferie!

Snart er det tid for sommer og ferie.
Gleder meg til lange late dager, sol, varme og tid med familien.
Min datter starter sommerferien med snowboard i Stryn, elsker snø og snowboard så da bli det 2 snowboardcamper på henne...
Litt rart at hun drar alene, men sånn er det...barna gror til!

Etter det blir det hyttekos og båtliv!


Så vi får kose oss her hjemme før sommerferie i Risør.

Vi har fått oss bålpanne, den er helt super til både grilling og bålkos sene sommerkvelder.
Den er fra Espegard, vi ønsker oss en stekehelle eller en wokpanne til denne.
Er bare fantasien som setter grenser for hva man kan lage på denne.
Så lett å rydde bort også, så fornøyd med denne.

http://www.espegard.no/display.aspx?menuid=70&prodid=93


Ute på hytten i Risør!



Ferien er den korte tiden mellom planene og minnene.

Nyt livet :)

4 kommentarer:

  1. Det er godt med ferie nå :)
    Vi nyter dagene i Risør, det er flott her nå :D

    SvarSlett
  2. Så koselig! Fint med kart på veggen :)

    Nyt sommeren!

    Klem

    SvarSlett
  3. Koose dere!

    Setter så umåtelig pris på alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg. Jeg får dessverre ikke kommentert så ofte lenger, det er den tida vet du. Men jeg skal slutte å unnskylde meg, for nå skal jeg nyte tiden jeg har og oppdatere meg på dine sprell :)

    Fiin søndagskveld!
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett
  4. Så fint dere har det! Koselige bilder!

    SvarSlett