fredag 23. august 2013

Når jeg var liten....


Maia med bloggen Fabelaktig har en utfordring der man skal vise hvordan man så ut som barn!

Født på en lørdag juli 76.
Dette bilde i fra barnehage er noe jeg husker best!

Mandagsbarn får vakre øyne.
Tirsdagsbarn blir lett på tå.
Onsdagsbarn får perletårer.
Torsdagsbarn får langt å gå.
Fredagsbarn gjør alle glade.
Lørdagsbarn blir sjeldent trett.
Søndagsbarn får den største gave;
alle dyder under ett.

http://www.fabelaktive.com/2013/08/dag-4-et-bilde-av-deg-selv-som-barn.html br />



Jo lenger et menneske får lov til å være barn, jo eldre blir det.

8 kommentarer:

  1. Søtt bilde av deg;-)
    Lykke til med konfirmasjons forberedelser !!Nå er bordene dekket !!
    Vi kan bare glede oss til morgendagen!
    Klem Anne Lise

    SvarSlett
  2. Men søøøte lille deg da:)) Jeg er et fredagsbarn jeg;) ha en fin helg du også:)

    SvarSlett
  3. Hmm, nå må jeg spørre mamma hvilken dag jeg ble født på :)

    sv: Takk for superkoselig kommentar, nå ble jeg glad :) God helg :)

    SvarSlett
  4. sv: lurt! ;) fredag var det visst :D

    SvarSlett
  5. Så skjønne du var men det er du nok nå og:)
    God helg ❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Så skjønn:)

    God klem fra Hanne:)
    (som er søndagsbarn)

    SvarSlett
  7. Så koselig at du deltar i utfordringen hos meg, det gleder meg masse, masse!

    Ønsker deg en fin ukesstart:)
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett