mandag 2. september 2013

Konfirmasjon for min datter :)

Slitene og fornøyde etter en flott fest!
Dagen var perfekt, konfirmanten storkoste seg, så var sene natttimer med pynting, baking, tale,sangskriving og matlaging verdt det :)


Svigermor hjalp til med matlagingen og mine svigerinner bake hver sin flotte kake :)
Så glad for den hjelpen, made my day!


Konfirmanten hadde et ønske om snowboard kake, så da måtte jeg prøve å lage det :)
Hun ble kjempefornøyd med den.
Snowboard er hennes store lidenskap, Trysil er der hun elsker å være om vinteren.


En flott konfirmant i ny bunand...farmor som ga den i gave var redd det skulle gå galt når vi tok bildene :)


Mange flotte gaver fikk min datter også.
En av de var dette smykket som var en av gavene fra oss (mamma og pappa)
Fotavtrykket tok vi da hun var bare noen uker gammel!
Det bestilte vi fra Little Wonders, så fornøyd.
Littlewonders.no


Jeg har nesten det samme smykket, med fotavtrykk og håndavtrykk av begge mine barn.
En av mine skatter dette smykket!

5 kommentarer:

  1. Så flott pynta bord med masse god mat og ikkje minst ei flott jente:)
    Kjekkt å lage til men er nok godt når det er over og!
    Nyt dagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. For en flott konfirmasjon.
    Her var ingenting overlatt til tilfeldighetene.
    Kaka, smykkene - utrolig flott.

    Og bildet av konfirmanten på snowbordet er jo ett skikkelig blinkskudd.

    Klem Inger

    SvarSlett
  3. Wow! for ei kake! Og for noen herlige smykker!
    Bilde av konfirmanten var råååstilig!:)
    Ha en fin fin dag!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  4. Den bunaden er så fin! Og jeg elsker bildene, minner litt om våre bilder fra konfirmasjonen - i bunad på trampolina:D

    Kaka du laget var så utrolig stilig, flink du er da. Jeg har lyst til å lage noe lignende til A sin konfirmasjon men kjenner min begrensning og tror jeg skal prøve å få den bestilt;) Masse fin inspirasjon her til vår dag til våren - smykket kan jeg dessverre ikke ta inspirasjon fra da jeg ikke var så forutsett at jeg tok avtrykk av barna mine. Forstår ikke helt hva jeg tenkte på der...

    Vel blåst og god overstått dag til konfirmanten.
    klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) første slik kake jeg har lagd.
      Tips! Hun lager av avtrykk som du tar nå også, eller av tegniger, navn osv :)

      Slett