torsdag 21. november 2013

Snart kommer sinnasnekker'n....

Snart kommer sninnasnekker'n...nei da, men burde gjort det!
Her er det kaos....
Vi skulle bare pusse opp min sønn sitt rom siden han hadde sølt vann på gulvet så teppet råtnet..ble liggende under er fatboy...
Etter at gulvet var byttet så MÅTTE vi jo ta veggene også...så nye møbler..he,he :)
Det ene tar det andre..
Da ville datteren min ha litt nytt også..så da var vi i gang da..nå tar vi hele huset!
Legger inn bilder senere.

Her er en liten titt på rommet til min datter :)
Hun ville ha murstensvegg, men det løste vi med en tapet med murstentapet!
Ble tøfft, hun er jo en tøff snowboardjente så da måtte det jo bli slik :)



Konfirmasjonsbilde med bundnad og snowboard ble forstørret på aluminiumsplate fra Japanphoto xxl.
Er så røfft, så vi har og skal ha flere av de :)

Eikeparkett, grå vegger fargen heter nøytral og refleksjon på lister, vindu og dør.

9 kommentarer:

  1. Så utrulig stilig,når ein først begynner så ballet det fort på seg:))
    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Knalltøft! Og den tapeten var utrolig stilig:)
    Har tenkt mye på bilde på aluminium etter innlegget ditt, har ikke blitt med meg enda men jeg har det i tankene - må bare finne et bilde først;)

    klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  3. Hei hei:)
    Så fint det blir og lykke til videre i oppusingen:)
    Her hos oss holder vi på med lille doen oppe, den sto igjen når vi bygde for noen år siden. Men nå ser det utsom vi skal bli ferdige til jul:)
    ønsker dere en fin kveld♥
    Klem Mari

    SvarSlett
  4. Ønsker deg og dine en riktig god jul♥
    Juleklemmer fra Mari♥

    SvarSlett
  5. Her var det koselig:-) Sjekk ut konkurransen hos meg, vel:-)

    SvarSlett
  6. Godt nyttår!

    Takk for all fine kommentarer inne hos meg, du er god. Dessverre får jeg ikke kommentert tilbake så ofte som jeg ønsker, men jeg er i alle fall her nå *blunkesmil*

    Ønsker deg en finfin start på uken!
    Her blir det en hektisk uke, da jeg er på jobbreise med konsern og er ikke hjemme igjen før fredag *hyl* - lenge for en som er så hjemmekjær som meg.

    klem og smil ♥
    maia

    SvarSlett
  7. Hei! Fantastisk bilde av jenta di! Jeg en en liten overraskelse til deg i min blog!

    Gratulerer!

    Klem
    Vicky

    SvarSlett