fredag 28. februar 2014

Vinterkos i Trysil

Så ofte vi kan drar vi til Trysil på hytten!
Der koser vi oss og slapper av, så deilig å gå i superundertøy, masse kos ute å mann og barn i bakken.

Her filmes det til min datter sin snowboard edit med gopro.
Et supert kamera som kan brukes til det meste, tatt masse flott film/bilder under vann også.




Skihopp fra taket er også gøy!

Etter en lang dag i bakken er det kos å fyre opp i Espegard bålpannen.





Mye snø på fjellt nå så min mann brukte noen timer på å grave ut en bålplass.
Snømåkeren fikk en velfortjent øl etter all jobben!

3 kommentarer:

  1. Dette ser virkelig kos ut.
    Kjenner jeg håper at det er igjen litt snø når jeg kommer hjem til påske, men er vel ingen risk for at innlandet er snøfritt på flere måneder...

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  2. Wow... for noen herlige bilder av vinterferien:) Den bålplassen ble jeg ille misunnelig på må jeg si - høy kosefaktor der ja:)

    Ha en finfin lørdag og flott helg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett