mandag 18. august 2014

En god dag starter her.

En god start på dagen kan være helt små ting.
På en normal dag er en god start at alle kommer seg ut av døren uten at gangen ser helt bombet ut.

Ikke hver dag det ser så bra ut :)


En god start i helgen er å våken på hytten uten besøk av stokkmaur som vi hadde...
Pusset opp hele hytten, så dette var mye jobb.
På soverommet vårt måtte vi rive gulv, male, noe nytt tak etter at proffe folknhadde sprøytet gift i tak og vegger...
Vi skulle ha nye skap, men siden det er et lite hytterom i en eldre hytte fant jeg ut at vi måtte bruke kjøkkenskap fra Ikea som garderobe.

Før:
Etter:

En kopp kaffe (etter at Pus og Bella,hunden vår) har fått en matbit på det nye kjøkkenet er også en god start på dagen!
Da nyter vi den fine utsikten og lader opp til en fin dag.


Før:
Etter:


Her et vinterminne fra utsikten vår.

Mitt bidrag til #nibutfordringen #engodstarterher @ikeanorge @nib_redaksjonen

3 kommentarer:

  1. Jippi - så kjekt å se deg tilbake på bloggen (jeg trodde jeg hadde lagt inn en kommentar her men...)
    Dere har jammen gjort en god jobb på hytta, det har blitt så flott:) Og utsikten er jo upåklanderlig uansett, så utrolig vakkert<3

    Håper du har hatt en god helg så langt, og at resten av helgen også blir fin. Vil takke deg for at du er med og feirer 4 år hos meg, ønsker deg lykke til:)
    Varm og god klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Herlighet for ett arbeid, men godt dere har fått overtaket på djevelskapen.
    Og hytta ble skikkelig fin. Gratulerer.
    Kos deg med all verdens nytelse, og stikk gjerne innom hos meg og bli med på give awayen som pågår.

    God helg og klem

    SvarSlett
  3. Så flott det blei,forandring fryder:)så kjekkt å sjå deg på bloggen igjen,eg er ikkje så aktiv lenger men kommer seg vel:)
    Fin fin lørdag til deg!klem

    SvarSlett