torsdag 11. september 2014

En nydelig høst på fjellet.

Høsten er så fin på fjellet, elsker å dra på hytten i Trysil.
Gå på tur, plukke bær, pakke seg inn i et pledd etter turen og noen godt i koppen.

Her har jeg trosset min kropp som ikke er helt som den skal etter en sykkelulykke.
Kom meg opp på toppen, så får jeg heller sliten/vond kropp lade seg opp noen dager :)


Bella koser seg etter en lang tur i fjellet.


I år har vi plukket 24-25 liter blåbær bare på hyttetomten....det blir mye god saft og syltetøy det.


Nydelig med hjemmelaget saft.


Nyt høsten!

3 kommentarer:

  1. Som jeg har sett på instagram har dere hatt en kjempe fin tur♥ Enig ingen ting er så deilig som høsten og vi skal på hytta nå i helgen og jeg gleeeder meg♥ Ønsker deg en fin dag♥ Klem Mari

    SvarSlett
  2. Herlige fjellet om høsten. Og du har jo virkelig tatt av - bokstavelig talt :)
    Du får stikke innom bloggen min, er en overraskelse til deg der :)

    SvarSlett

  3. Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.


    great work

    تصميم مواقع





    good job Beautiful! :)

    حراج السيارات

    SvarSlett